יונים שליליים – מציאות חיובית

אז מהם היונים השליליים הללו, ולמה בדיוק הם עוזרים? | עצרו לרגע את מרוץ החיים ובואו לנשום אוויר ולהבין הכול 

רחלי התחתנה ממש בסיום שנת הלימודים, ולשמחתה הרבה השתבצה מיד בעבודה בשירות לקוחות של אחת החברות הגדולות במשק.

 רחלי, שהייתה תלמידה חרוצה אך משוחררת למדי, ישבה כל יום מול המחשב משך שעות רבות, כמו רבות וטובות כמוה. תחושת הערפול בראשה הלכה והתחזקה והפכה למטרידה מאד. מירי, חברתה לצוות, לא הבינה על מה המהומה: "כל מי שעובד עם מחשבים יודע שזה חלק מעיסקת החבילה, כאב הראש הזה".

רחלי לא האמינה. היא החלה לשאול חברות נוספות, וכולן הודו לה שהן סובלות מתחושות שונות ובלתי נוחות בראש ובגוף. אחרות תלו בעיות מורכבות יותר כתוצאה מעבודה ממושכת לצד מחשב: כאבים בגב, דקירות במפרקי היד, אלרגיות רבות, כאבי בטן ועוד. "איך ייתכן שאנחנו כזה 'עולם גולם'?" שטחה בפני מירי את תיסכולה. "נשים מבינות שכתוצאה מקרינת המחשב דברים לא טובים קוראים להם, הישיבה הממושכת, ההקלדה הבלתי בריאותית, והן ממשיכות לעבד כך שעות ברצף! מה זו, תבואת השיגעון?"

"מה את רוצה?" לא הבינה מירי, "גם אני מרגישה מאד לא טוב עם עבודה לצד המחשב. אני יכולה לומר לך, לצערי, שכל תקופה אני לוקה באנגינה, וזה בלי ספק כתוצאה מחשיפה לקרינת המחשב והפלאפון. יש לי דקירות בראש ועוד כל מיני. אז מה, אני לא אעבוד?"

ובכן, רחלי היא לא החוששת היחידה. עוד רבות כמוה שואלות את עצמן: מה זו בדיוק הקרינה הזו? ולמה היא גורמת לכאלו תגובות?

נמצאו האשמים: יונים חיוביים

אורח החיים המערבי, מציע לנו לכאורה כל טוב, אבל התעשיתיות הזו וההתמכרות לטכנולגיה והמודרניזציה, עולה לנו בריאות! מכשירי החשמל על כל שכלוליהם ועליהם המחשבים והמסכים למינהם, אחראים לריבוי פרוטונים, הפולטים לאוויר מסה של יונים חיוביים.

(רוצה להבין יותר את התהליך? לחצי כאן).

הגוף כולו נפגע כתוצאה מכך, האיזון העדין בין המערכות –  מופר. פלא שבסופו של יום הנשימה נחנקת? וזו לא רק הנשימה הפיזית: היונים החיוביים משתלטים על הנפש, גורמים להגברת חרדות, להיעדר מנוחת הנפש ולהתפתחות של פקעת העצבים האופפת כיום את האנושות המודרנית.

ואותה תרבות מערבית, שהצמיחה את הבעיה הקשה הזו, מוכנה לפתור אותה אך ורק באמצעים אותם היא מייצרת, "מהפכנים" ומתוחכמים מאין כמותם. אבל שוכחת דבר אחד: אי פעם כל הבעיות הללו לא היו מנת חלקם של יושבי העולם, וממילא התרופות הללו לא היו נצרכות כלל. אי אשר לפסול את השימוש ברפואה, מסיבה אחת ויחידה: אין לנו דרך לחזור ולחיות כמו לפני עידן הציוויליזציה. אבל מה שברור הוא, שאם לא נחפש בסביבתנו מקורות של יונים שליליים לקלוט לגופנו, שום תרופה לא תפתור את הבעיה!

התרופה: יונים שליליים, או בכינוים החביב: האניון

המחקרים מראים, כי כאשר יונים שליליים משתלבים במחזור הדם שלנו, הם מייצרים תגובות ביוכימיות אשר מעלות את רמת הסרוטונין. חומר זה נחשב כבר שנים רבות ה"סם הטבעי" של מצב הרוח.

בנוסף לזה, הם מפורסמים ביכולת שלהם להקטין בצורה משמעותית זיהום אוויר. הם עושים זאת על ידי "קשירה" חשמלית לחלקיקי אבק, חיידקים וגם וירוסים באוויר. בדרך הזו הם מקלים מאוד על קשיי נשימה, משפיעים על מצב הרוח אפילו במצבים של לחץ נפשי או דיכאון, משפרים את איכות השינה ומונעים מחלות.

איך אפשר לשפר את המצב וליהנות מסביבה של יונים שליליים כל יום?

כדי ליהנות מיונים שליליים בבית ובאופן טבעי אפשר לבחור בטיפוח עצים וגם גינה ירוקה בקרבת הבית, גידול צמחים בעציצים ויציאה רבה ככל האפשר לסביבה טבעית.

יוכבד, הסובלת מאסטמה, מצאה את אחד הפתרונות הטבעיים המוכרים יותר כיום, במיוחד לקשיי נשימה, שבאים לתת מענה בדיוק לצורך הנואש של הגוף ביונים שליליים: חדר מלח.

חדר מלח הוא מדמה מערת מלח, וכל פינותיו – הקירות, התקרה והרצפה – מצופות בשכבת מלח יבש בעובי וריכוז המשתנים ממקום אחד למשנהו. בחדר יש גם נתרן כלוריד, המכיל אניונים, והם האחראים להחזרת הגוף והנפש לאיזון, באופן דומה מאד לישיבה על שפת הים, עם מליחות טבעית באוויר.

ומה עוד?

בעולם כולו נעשים מאמצים רבים ליצר אניונים בסביבת החיים הטבעית, בזמינות רבה ככל האפשר.

מכשיר היוניזטור, למשל, הוא מכשיר חשמלי המייצר יונים שליליים והוא משמש למחקרים רבים בעולם, הבוחנים את השפעת הימצאותם של יונים שליליים למול העדרם.

תחבושות אניון מגע הקסם מביאות את האניון קרוב אלינו, בנוחות שמעולם לא הייתה נגישה יותר: בכל תחבושת ורפידה מבית 'מגע הקסם' מצויים למעלה מ-5800 אניונים שגורמים לגוף שלנו לנשום לרווחה.

הם מביאים איזון, אנרגיה ופתרון אמיתי לאינספור סוגי בעיות, הנובעות כולן מאורח החיים המערבי שלנו.

איך אומרת רחלי? עד שנתעשת מלאכול את "תבואת השיגעון", נחפש לספוג לעצמנו אניונים רבים ככל האפשר, כשעצם המודעות, היא השלב הכי משמעותי בהליך שיפור וקידום הבריאות שלנו ושל הקרובים לנו ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התייעצי לפני
שאת מתחילה

צוות היועצות שלנו ישמח לענות לך בדיסקרטיות על כל שאלה, כדי שתעניקי לגופך את הטוב והמתאים לך ביותר!

טלמסר: 0799-180-406

magahakesem33@gmail.com

אני בריאה בדרך כלל,
כיצד מגע הקסם יכול לעזור לי?
איזה סוג יתאים לי ביותר?
האם אפשר להשתמש בכל מצב?

קבלי למייל מידע מפורט!

בלוג קסם - מאמרים אחרונים